PENSIÓN BAJAMAR
Ladrido s/n
Ortigueira
A Coruña 15339
bajamarladrido@gmail.com
981 408 063

ABELLA NO ROMEU

 


Ocórreseme podar o romeu.

Podar herbas e arbustos é como facer a manicura, ir á perruquería ou depilar o pelo. Iso di un veciño meu que viviu durante a  Segunda República e sabe moito disto.

Ao medraren, algunas pólas  –ou como se chamen- sobresaen máis ca outras e queda feo (ou non?), pois o xardín vese desequilibrado e salvaxe por onde non debe estalo, aínda que disto non estou seguro.

Nisto foi que había unha abella.

E pensei: Que fai aquí esta abella? Vai algo de frío! É xa o mes de novembro. Onde estarán as compañeiras? Tratarase do cambio climático Serei tan ignorante sobre o medio natural? Probabelmente non. Seguro.

A abella estaba a darlle unha aperta cariñosa ao arbusto. Non se movía. Unha hora máis tarde segue sen moverse.

Podarei ou non podarei?. A propiedade é miña e xusto esa póla é a que quero cortar agora.

Bah!

Como me atrevo?! O xardín é máis dela ca meu.

Serei parvo!

No hay comentarios:

Publicar un comentario